TERANG LAGI BERSULUH..

YB Zulkifli Nordin di Dewan Rakyat hari ini berkata tuduhan terhadap PM dan DS Rosmah terlibat dengan Altantuya adalah suatu fitnah.. Orang islam yang memfitnah amat besar dosanya.. Mengapa dengar Balasubramaniam yang kafir dengan sekeping akuan bersumpah/SD nilai rm4 untuk memfitnah.. Bala seorang yang opportunist.. Dia seorang umpama sesumpah.. Ada orang umpama syaitan bertopeng manusia dalam kes ini.. Zul kata beliau dijanji ganjaran yang boleh menggoncang iman agar membuat SD untuk melibatkan PM dan Isteri dengan kes Altantuya.. tapi dia tidak buat dan keluar dari membela OKT (orang kena tuduh) Sirul/azilah sebab campurtangan orang ke3 ini..

Jika PM dan Isteri terlibat, tentu OKT akan dedahkan tapi itu tidak berlaku.. PM juga telah bersumpah tidak terlibat.. Mengapa tidak ada orang yang bersumpah untuk menafikan sumpah itu..

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 2:46 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 comments for TERANG LAGI BERSULUH..

  1. sudah terbongkar siapa sebenarnya yang tawarkan wang untuk menfitnah orang..

    alhamdulillah satu persatu sudah ditunjukkan Allah.

  2. harap-harap rakyat boleh faham dan sedar bahawa pembohongan tak akan kekal....
    kepada penyokong PKR insaflah...kembalilah kelandasan yang betul kalau ya pun nak berpolitik ...politiklah dengan ILMU dan IMAN.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]