Perpaduan Antara UMNO Dan PAS Menguntungkan Rakyat Malaysia - Ahmad Maslan

Perpaduan Antara UMNO Dan PAS Menguntungkan Rakyat Malaysia - Ahmad Maslan

BUTTERWORTH, 25 Julai (Bernama) -- Perpaduan antara UMNO dan PAS bukan sahaja menguntungkan orang Melayu tetapi turut memberi manfaat kepada semua kaum di negara ini, kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan.

"Semua rakyat akan mendapat keuntungan daripada perpaduan antara UMNO dan PAS kerana kalau kaum Melayu asyik berbalah ia tidak akan menguntungkan sesiapa malah ekonomi negara akan menjadi teruk serta mundur.

"Tetapi jika orang melayu bersatu dan berhenti bergaduh sesama sendiri pastinya mereka boleh menumpukan kepada pembangunan ekonomi yang mampu menguntungkan negara dan rakyat," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program Juara Rakyat Umno bahagian Bagan, di sini pada Ahad.

Ahmad yang juga Ketua Penerangan UMNO berkata semua parti komponen Barisan Nasional (BN) tidak mempunyai masalah sekiranya UMNO dan PAS menjalinkan perpaduan.

"Mereka tidak pernah membantah kerana ia juga turut menguntungkan mereka dan jika BN kuat ia sudah pasti memberi faedah kepada parti-parti komponen dalam BN.

"Setahu saya sekarang ini Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP saja yang tidak boleh menerima perpaduan itu kerana bimbang UMNO dan PAS bersatu," kata beliau.

Sementara itu Ahmad berkata Program Juara Rakyat yang dianjurkan UMNO setiap bahagian telah berjaya mencapai matlamat dan berlangsung dengan jayanya.

"Selepas tujuh bulan dijalankan kita dapat lihat rakyat telah dapat menerima program ini dan menerima Umno dengan baik dan mereka juga bersama-sama menjayakannya," katanya

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 9:55 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comments for Perpaduan Antara UMNO Dan PAS Menguntungkan Rakyat Malaysia - Ahmad Maslan

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]