Home / /

Hanya lapan peratus ahli PKR terlibat pemilihan

KUALA LUMPUR 18 Nov. – Parti Keadilan Rakyat (PKR) dilihat semakin lesu berikutan ramai ahlinya yang enggan melibatkan diri secara aktif dalam proses pemilihan parti itu.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, ini apabila hanya kira-kira 8.4 peratus sahaja ahli PKR yang dilaporkan terlibat dalam proses pemilihan parti itu setakat ini.

“Mereka mempunyai 400,000 ahli tetapi jumlah yang mengambil bahagian dalam pemilihan agak rendah dan ini dapat dirumuskan bahawa PKR sedang berhadapan dengan krisis kehilangan sokongan dan kekuatan dalaman.

“Situasi ini berbeza jika mahu dibandingkan dengan proses pemilihan UMNO yang menyaksikan penglibatan lebih menyeluruh,” katanya.

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 4:33 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 comments for

  1. Datuk. pada pandangan saya musuh UMNO sebenar bukan PKR atau PAS atau DAP atau Anwar Ibrahim. Musuh sebenar UMNO adalah Ketua Pemuda UMNO itu sendiri. Jika PM melantiknya jadi menteri atau timbalan menteri, pembangkang akan menggunakan sepenuhnya peluang itu untuk menghantam UMNO sebagai parti pembela perasuah. PRU13 Datuk mungkin jadi MP pembangkang atau pegawai Felda.

  2. Assalammualaikum Dato' dan sahabat 'Anonymous'...Wah keras betul komen bro nie... Apapun, itu sekadar luahan akar umbi.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]