SALAM PERJUANGAN

Suka saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan 'SALAM PERJUANGAN DAN SALAM PERPADUAN' kepada seluruh rakyat Malaysia.

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 12:14 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

3 comments for SALAM PERJUANGAN

  1. Salam perjuang kpd YB.Perjuangan untuk alif, baa & taa perlu diteruskan sehingga akhir hayat kita. Hari ini parti keramat Melayu genap berusia 63 tahun. Selama tempohnya ini pelbagai cabaran dan dugaan telah dan akan ditempuh. Selaku Ketua Penerangan UMNO yang baru dan mewakili orang muda saya percaya YB mampu membawa hasrat belia dan orang muda dalam menarik golongan ini terus bersama perjuangan yang telah diwarisi oleh datuk nenek moyang kami.Salam Perjuangan

  2. Salam perjuangan YB...teruskan perjuangan yang suci demi kebenaran yang hakiki. jangan lupa RAKYAT DIDAHULUKAN DAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.

  3. Cadangan...lebih baik YB menulis dengan menjawab isu isu yang ada dalam kepala rakyat hari ini contohnya Konsep Satu Malaysia. Apa Yang Didahulukan Kepada Rakyat. Pencapaian Apa Yang Di Utamakan. kes Altantuya, Kes Pembelian kapal Selam, Kenaikan Harga minyak bulan September nanti, rasional 27 sub sektor perkhidmatan yang di liberalisasikan (apa dia 27 sub sektor perkhidmatan yang diliberalisasikan itu) Kenaikan tambang kos tambang haji sebanyak RM 1k lebih (adakah ini konsep rakyat didahulukan),kekalkanlah harga kelapa sawit (kan YB juga menjada FELDA). banyak lagi rumah yang dibina SPNB yang belum siap dan permohonan lambat diketahui, pinjaman kepada peniaga kecil diluluskan dengan cepat oleh pihak Bank, barulah cepat aliran tunai bermain dalam pasaran dan cepat sikit ekonomi berkembang,masalah pengangguran dikalangan mahasiswa...janganlah pula mahasiswa/i menjadi mat rempit dan pelacur terhormat, buatlah skim khairat kepada kumpulan warga mas seperti yang dilakukan oleh Kerajaan Kelantan.Cepat cepatlah turunkan harga tol kan UEM itu GLC.(bayar mahal gaji kepada Eksekutif GLC tapi dgn pungut tol yang tinggi drp kakitangan kerajaan yang bergaji rendah)
    Saya menulis kerana SUARA RAKYAT DIUTAMAKAN.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]