RENUNGAN RAMADHAN:

ISTILAH PILIHAN:
BODOH atau KURANG CERDIK?.. MALAS atau KURANG RAJIN?.. KALAH atau BELUM MENANG?


8 pilihanraya kecil selepas 8 MAC 2008. Faktanya BN menang di BATANG AI, tidak tanding di PENANTI, dan kalah cuma di K.TERENGGANU.. 5 lagi tu belum Menang.. (PERMATANG PAUH, BUKIT GANTANG, BUKIT SELAMBAU, MANEK URAI, PERMATANG PASIR) asalnya kawasan PEMBANGKANG, dan kembali kepada mereka..


BN Belum Menang lagi.. Dalam pada itu BN dapt sokongan 3 ADUN yang akibatkan Perak kita perintah kembali.. lihat dari sudut yang positif,.. Bukan mencari alasan atau lari dari reality.. adalah penting kepada ahli dan pejuang parti terus bersemangat.. seperti kita kalah tetapi sebenarnya belum menang.. berkat usaha akan menang juga.. Perjuangan demi agama, bangsa dan Tanah air.. Insya’allah akan diredhaiNYA..

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 1:57 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 comments for RENUNGAN RAMADHAN:

  1. Salam tuan.

    Ya, itulah yang domomokkan mereka: menang 7-0 padahal ada lapan dan ada yang kita tak bertanding.

    Selain daripada kematian yang kita semua tak dapat lari, Rata-rata PRK adalah dari kes tarik diri ataupun sengaja dibuat-buat. Nyata ia membazirkan banyak masa (terutamanya masa emas pengundi) dan wang ringgit.

    Perjuangan kita mesti diteruskan. Pantang mengalah sebelum kalah.

  2. Inilah masalah pemimpin UMNO. Suka nak rasa selesa.KIta gurka kat bawah ni setengah mampus kerja.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]