Home / /

Saya pagi ini melancarkan Biro Aduan Peneroka Kebangsaan [BAPAK] anjuran Gabungan Wawasan Generasi Felda GWGF sebuah NGO, di Hotel Blue Wave, Shah Alam..Pengerusi GWGF Tan Sri Rozali Ismail (anak peneroka Gedangsa) hadir & Dato Dzulkifli Wahab (DG Felda) bersama 700 generasi baru Felda dll hadirin..BAPAK adalah untuk menerima aduan & maklumbalas warga Felda ttg pelbagai perkara agar dibantu selesaikan oleh pihak2 berkaitan..Ia adalah saluran tambahan yg saling melengkapi bagi menafaat warga Felda..Kos BAPAK ditanggung oleh Tan Sri Rozali & GWGF..Ia direstui oleh YAB PM selaku Menteri Felda..Terdapat 317 sukarelawan BAPAK diwujudkan di 317 rancangan..Terdapat 6 kaedah utk menghantar aduan iaitu melalui talian bebas tol 1-800-88-4943; sms 0193894943; portal www.gwgf.org.my/aduan.htm; faks 03-55180996; e-mail:aduan@gwgf.org.my dan surat/borang aduan..Ini adalah suatu usaha NGO yg sangat baik..Tkasih

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 2:46 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

1 comments for

  1. Terima Kasih Datuk, sebagai menyahut seruan Datuk tersebut saya telah emailkan masaalah saya kealamat diatas, email saya ialah berkaitansawit@gmail.com, semoga masaalah saya boleh di selesaikan. Terima Kasih.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]