Kekecohan pemilihan PKR

Kekecohan pemilihan PKR di beberapa cabang/bhg mereka perlu diperhati dengan teliti oleh rakyat.. ia merupakan suatu drama suatu aksi suatu realiti yang benar tentang ketidakupayaan mereka mentadbir parti, inikan pula kononnya bercita2 nak mentadbir negara.. habis porak peranda jadi kita nanti.. jelas perebutan pangkat menjadi satu agenda rebutan yang menambah ahli datang mengundi lantas berlaku mcm2.. jelas ketidak puashatian kepada pemilihan itu menjadi perbualan sekarang ini.. yang hairannya ada pemimpin mereka senang2 menuduh ia adalah sabotaj luaran.. ini merupakan cubaan penafian yang lawak jenaka dan patut ditertawakan hanya untuk menutup kelemahan sendiri.. mereka ini jika ada basikal bocor di tepi jalan pun akan menuduh pihak umno yang punya angkara.. rakyat perlu tahu bahawa porak peranda telah menular dlm PKR.. akuilah dah 10 org YB keluar jadi bebas (5 adun, 5 mp).. PKR: Pakat Keluar Ramai2.. PKR: Pemilihan Kecoh Rosak.

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 8:43 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

1 comments for Kekecohan pemilihan PKR

  1. Dato, Orang bodoh aja layan PKR tu. Buat jatuh martabat bangsa aja. Kita buat kerja macam mana nak menang PRU/PRK nanti. Layan budak-budak, mkin di layan makin menjadi. Tambah budak baru keluar dari jil tu lagilah nakalnya. Dia nak selagi benda, hak depan, hak belakang semua dia nak. Kalau tak dapat itulah akibatnya, merusuh sana sini. Semua orang salah. Macam anak kita kat rumah, semua kakak di yang salah, dia tak kan mengaku salah. Dia tak pernah sembahyang qiamulai, tak pernah tengok diri sendiri. Itu lah Anuar yang layan keturunan parianya saja.

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]