Subject: 2 peristiwa bersejarah menarik utk...

2 peristiwa bersejarah menarik utk dikongsikan:

1. Sabtu baru ini sewaktu rasmi sidang UMNO Bhg Bkt Gantang, diistihar penubuhan cawangan baru UMNO di kampong kubu paling kuat PAS di bahagian itu dengan serahan 200 borang keahlian UMNO kpd saya.
2. Tengahari tadi sewaktu Program pertama Dialog Penerangan UMNO dengan NGO di PWTC (prgm mingguan), cwgn pertama Melayu DAP di Kg Kinrara Puchong dibubarkan.. Haron Wahab Ketua DAP kawasan itu serah 60 borang UMNO kepada saya..

Salam perjuangan.

Posted by YB Datuk Hj. Ahmad bin Hj. Maslan on 8:03 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

2 comments for Subject: 2 peristiwa bersejarah menarik utk...

  1. Syukur alhamdulillah...pertahankan BANGASA AGAMA DAN NEGARA dari pertahankan Bangsa DAP LAKNATULLAH kafirrr....semoga ramai lagi melayu DAP akan keluar buat keputusan yang tepat kecuali mat sabu khalwat...pengkianat bangsa ..dan negara..

  2. Tahniah Dato... Sy hrp ramai lg pemimpin tertinggi UMNO buat program cam tu. Jgn hanya pandai bercakap di media jer utk cr glamor. Berdialog dan berhujah dgn pemimpin dan ahli PR supaya mereka sedar dan kembali menyokong UMNO. Hidup Melayu!!!!! Hidup UMNO!!!!

Leave comment

Primary top col ads

Ahmad Maslan on Facebook

FLICKR PHOTO STREAM

Secondary content column1

sidebarads

1


2011 Ahmad Maslan Blog. Hakcipta Terpelihara.
[ Login ]